"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ БІРЖАН САЛ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ҚЫЗЫЛҰЙЫМ АУЫЛЫНЫҢ НЕГІЗІГІ ОРТА МЕТЕБІ" КММ
КГУ «ОСНОВНАЯ СРЕДНЯЯ ШКОЛА СЕЛА КЫЗЫЛУЮМ ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО РАЙОНУ БИРЖАН САЛ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.

26.02.2018

 Көбейтудің  ауыстырымдылық қасиеті. 

Тақырыбы:  Шынықсаң – шымыр боласың.

Мектеп:  Қызылұйым негізгі мектебі

Күні: 23.01.2018 ж.

Мұғалімнің

аты-жөні: Нұрмағанбетова Ж.Т.

2-сынып

Қатысқандар саны:

3

Қатыспағандар саны: 0

Оқыту мақсаттары

2.1.2.2. Көбейту жəне бөлу – өзара кері

амалдар  екенін түсіну, көбейту жəне

бөлу амалдарының  компоненттері

арасындағы байланысты анықтау.

2.2.1.3. Қосу мен көбейтудің қасиеттерін

əріпті теңдік түрінде:

a+b=b+a; (a+b)+c=a+(b+c);

ab=ba көрсету жəне қолдану.

Сабақтың

Барлық оқушылар:

 

мақсаттары

 

 

•көбейту мен бөлу  өзара кері

амалдар екенін түсінеді; •көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін

біледі.

Көптеген оқушылар:

•көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін

ұтымды есептеулер үшін қолданады.

Кейбір оқушылар:

•көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін : 

ab=ba  əріптік теңдік

ретінде көрсетеді жəне қолданады.

Тілдік  мақсаттар

Оқушылар:

•көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін

қалыптастыра алады.

Пəндік лексика жəне терминология:  

Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау:

Сен көбейтудің

ауыстырымдылық қасиетінің мəнін түсіндіре аласың ба?

Көбейтудің

ауыстырымдылық қасиетін қай кезде қолданған ыңғайлы?

Жазу:

Көбейту жəне бөлуге

өрнектер жазу. 

Санды жəне əріпті

теңдіктер, көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті.

Тірек білім, білік, дағдылар

Көбейту мен бөлу

амалдарының мағынасы, көбейту мен бөлу компоненттерінің атаулары.

Жоспар

Жоспарланға н уақыт (минут)

 

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

0–3 

 

 

 

Ынталандыру.

Мұғалім оқушылардың

сабаққа деген қызығушылығын ояту үшін спортқа байланысты əңгіме жүргізеді.

Фотосуреттер көрсетеді.

 

 

 

4–6

 

Өзектендіру. 

Мұғалім қосудың ауыстырымдылық қасиетіне

бірнеше тапсырма орындауды, ол қалай жасалып, қалай орындалатынын

анықтауды  ұсынады.

Өрнектерге қараңдар. 

–Қандай сандар түсіп қалған? 

–Қосудың қандай қасиетін қолдандыңдар? 5 + 9 = 9 + 521 + 16 = 5 + 2

Құрастырмал ы жинақ.

Сандар жазылған карточкалар.

 

 

 

7–11

 

Мақсат қою (проблемалық жағдаят)

Өрнектерге қараңдар.5 · 22 · 5

– Бұл көбейтінділердің мəндері тең деуге

бола ма? Неліктен? – Бұл теңдіктің дұрыстығын əр көбейтіндінің мəнін қосып

есептеу арқылы тексеріңдер.

5 · 2 = 5 + 5 = 10

2 · 5 = 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10

 

 

 

12–29

 

Жаңаны ашу

Оқушылар №1 тапсырманың суретін қарайды.

Оқушылар қайда жиналды? (Спорт алаңына). Алаңда өрмелеу қабырғасы жəне

текшелерден  тұрғызылған сарай бар.

Текшелерді қалай санауға болады? 

Оқушылар санаудың əртүрлі нұсқасын ұсынады.

2-ден алты рет, 6-дан екі рет топтайды. Мұғалім

өрнектердің

 

 

Оқулық.

 

 

 

 

 

 

неге əртүрлі екенін нақтылайды.(əр түрлі

санады).

Неге жауап бірдей? (Барлығы бірдей

текшелерді санады)

 

Осылайша өрмелеу қабырғасындағы

алаңдарды санау жұмысы жүргізіледі.

Бұдан кейін жазылған өрнектерге бақылау

жүргізіледі.

–Əр бағандағы

көбейтіндінің мəнін есептеңдер.

3 · 4 = 3 + 3 + 3 + 3 = 12

6 · 3 = 6 + 6 + 6 = 18

4 · 3 = 4 + 4 + 4 = 12

3 · 6 = 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 18

–Қандай қорытынды жасауға болады?

Қорытынды: көбейткіштердің орнын

ауыстырғанмен көбейтіндінің мəні өзгермейді.

–                

Көбейткіштердің орнын

ауыстыру ережесін қолдана отырып, теңдікті қалпына келтіріңдер

  .  

Түсіндіре отырып

алғашқы бекіту

–                

Əртүрлі тəсілдермен

суретте неше шағын фигура бар екенін қалай анықтауға болатынын жазыңдар:

алдымен – көлденең жол бойынша, содан соң –  баған бойынша.

Өздік жұмыс.

Дəптердегі 1-тапсырманы орындау

ұсынылады. 

Оқушылар тапсырманы бағалау критерийімен

салыстыра отырып орындайды. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Дəптер.

 

 

 

 

30–40

 

Жаңаны қолдану.

Оқулықтағы 2-тапсырма  жұппен түсіндіре отырып орындалады.

Оқушылар өздерінің қандай қасиетті қолданғандарын анықтайды.

Өткенді қолдану

Мұғалім оқулық пен дəптердегі 3,

4-тапсырмаларды нақты оқушылардың білім деңгейін ескере отырып, саралай

ұсынады. 

Оқулық, дəптер.

41–45

 

Рефлексия. 

Формативті бағалау

жүргізіңіз. 

Сабақтың мақсаттарын

қол жеткен нəтижелермен салыстырыңыз.

 Оқушылар орындай алады:

Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін

қалпына келтіру. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер үшін

қолдану.

Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін   ab=ba

əріпті теңдік

 

 

 

 

 

Жетістіктер жолағы.

 

ретінде көрсету. 

Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен

бағалау ұсынылады.

 

 

Просмотров: 921


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст